Jump Stack Rush
Valmistaudu tarkkuutta, refleksejä ja paljon hyppimistä vaativaan haasteeseen! Jump Stack Rushissa ohjaat palloa, jonka täytyy hypätä ja kulkea liikkuvien palikoiden läpi ja löytää täydellinen hetki edetä ilman, että siihen osuu. HYPPÄÄ, PINOA JA SAAVUTA KORKEIN PISTE! Jokainen liike vaatii tarkkaavaisuutta ja ajoitusta. Aseta palikoiden täydelliset päällekkäisyydet ansaitaksesi pistebonuksia ja rakentaaksesi yhä vaikuttavamman sarjan. MITÄ PITKÄÄMMÄLLE MENET, SITÄ SUUREMPI HAASTE ON! Voita esteitä, paranna refleksejäsi ja yritä rikkoa oma pistemääräsi nopeatempoisissa ja koukuttavissa otteluissa. Yksikin virhe voi lopettaa juoksusi. TÄYDELLISYYS ON PISTEIDEN ARVOISTA! Saat palikoiden kohdistuksen oikein, ylläpidät järjestystäsi ja selvitä, kuinka pitkälle pääset. Helppo oppia, vaikea hallita ja tehty niille, jotka nauttivat arcade-peleistä, taitopeleistä, refleksipeleistä, nopeista haasteista ja korkeista pisteistä. JUMP STACK RUSH ON ARCADE-HAASTE, JOTA ON HELPPO PELATA JA VAIKEA PYSÄYTTÄÄ. Hyppää, pinoa palikoita, vältä törmäyksiä ja pyri korkeimpaan pistemäärään!