The Long Dark
The Long Dark on syv?llinen, tutkimukseen ja selviytymiseen keskittyv? seikkailu, joka haastaa yksin?iset pelaajat ajattelemaan heid?n tutkiessaan laajaa j??er?maata. Seuraa tilaasi, etsi elint?rkeit? tarvikkeita ja opettele selviytymistaitoja, kuten tulentekoa, varusteiden huoltamista, mets?st?mist?, kalastamista ja maastosuunnistusta. Peliss? ei ole mit??n zombeja -- vain sin?, kylmyys ja kaikki se mit? Luonto?iti tiellesi asettaa. T?m?