TEVI
Lähde eeppiseen toimintaseikkailuun, jossa leikkaat, ryntäilet ja yhdistelet tiesi läpi laajan, elinvoimaisen maailman. Tutki ja paljasta piilotettuja salaisuuksia. Muokkaa rakennustasi voittaaksesi näyttävissä pomotaisteluissa. Koe tarina mysteereistä, taikuudesta ja sekasorrosta TEVI:ssä, luodinkestävässä metroidvanianassa!