Warrior Cats: Clans of the Forest
Ennakkotilaa ja saat ainutlaatuisen Warrior Cats: Clans of the Forest - The Purrfect Look Pack joka sisältää ainutlaatuisia lisäelementtejä kissanluojalle Warrior Cats: Clans of the Forest on mukaansatempaava toimintaseikkailupeli, joka sijoittuu rakastetun Soturikissat-kirjasarjan villiin erämaahan. Lähde monenlaisiin tehtäviin saadaksesi suosiota klaaniltasi ja taistele muita vastaan vuoropohjaisessa taistelussa vahvistaaksesi kissaasi ja kasvattaaksesi legendasi. Opi uusia taisteluliikkeitä nujertaaksesi kilpailijasi. Kohtaa monenlaisia vihollisia, kuten hiiriä, oravia, mäyriä ja muita, jotka kaikki johtavat eeppisiin pomotaisteluihin. Etsi maastosta materiaaleja, joita voit käyttää esineiden valmistamiseen pesässäsi. Matkusta halki ikonisia alueita, mukaan lukien Myrskyklaanin tiheät metsät,Jokiklaanin suot, Varjoklaanin synkät mäntysuot ja Tuuliklaanin avoimet nummet. Seikkailusi vie sinut myös kuuluisiin pyhiin paikkoihin, Kuulammelle ja Saarelle. Kiipeile puissa, ryntää aluskasvillisuuden läpi, seuraa hajujälkiä, ratkaise ympäristöarvoituksia ja paljasta Tähtiklaanin itsensä salaisuudet. ALKUPERÄINEN TARINA Lähde upouudelle matkalle ikonisten kissojen ja paikkojen kanssa Soturikissat-franchisesta. LUO OMA SOTURIKISSASI Käytä monipuolista kissanluojaa, nimeä ja luo oma ainutlaatuinen Soturikissasi. PELIN OMINAISUUDET: * 3 pelityyppiä: Ennustustila, Puolustustila, Kahakkatila. Ennustustila - neljä alkuperäistä tarinaa klaanielämän koettelemuksista ja vastoinkäymisistä. Puolustustila - testaa, kuinka kauan selviät taistellessasi kaikkia pelin hurjimpia vihollisia vastaan yhdellä kertaa. Kahakkatila - taistele muita pelaajia vastaan verkossa asynkronisesti. * Luo oma ainutlaatuinen Soturikissasi miljoonilla mahdollisilla räätälöintiyhdistelmillä * 6 ikonista paikkaa kirjasarjasta: Ukkosklaanin reviiri, Jokiklaanin reviiri, Varjoklaanin reviiri, Tuuliklaanin reviiri, Kuutamo ja Saari * Vuoropohjainen taistelujärjestelmä, jossa on enintään 3 vastaan 3 -taisteluja. * 75 ainutlaatuista taisteluliikettä löydettäväksi ja avattavaksi. * Ole vuorovaikutuksessa yhdeksän kissan kanssa rakastetusta kirjasarjasta. * Taistele monenlaisia vihollisia vastaan, kuten mäyriä, raivokkaita kettuja, kookkaita dobermannikoiria, kilpailevien klaanien kissoja ja monia muita. * Jäljitä ja metsästä lintuja, kaneja, oravia ja muita saaliseläimiä. * Vieraile ystäväsi leirissä verkossa asynkronisesti. * Voit myös auttaa ystäviäsi takomalla esineitä tai lahjoittamalla heille tarvittavia resursseja ja materiaaleja. * Kaksi pelikertaa ei koskaan ole samanlaisia, sillä hahmot, tehtävät ja tarinat luodaan proseduraalisesti.