Gravity Ball Survive
Gravity Ball Survive on arcade-toiminta-, refleksi- ja selviytymispeli, jossa ohjaat palloa ja muutat painovoimaa paetaksesi esteitä, väistelläksesi piikkejä ja kerätäksesi tähtiä. Testaa refleksisi, pidä pallo radalla ja yritä saavuttaa korkein pistemäärä haasteen jatkuvasti kasvaessa. MUUTA PAINOVOIMAA, VÄISTELE PIIKKEJÄ JA SELVIYDY NIIN KAUAN KUIN MAHDOLLISIN. Napauta muuttaaksesi painovoimaa ja saada pallo liikkumaan ylös tai alas oikeaan aikaan välttääksesi eteesi ilmestyvät esteet. YLITÄ RAJASI JA SAAVUTA KORKEIN PISTE. Mitä pidemmälle etenet, sitä nopeammaksi ja vaikeammaksi peli muuttuu. Jokainen liike vaatii tarkkuutta, huomiota ja nopeita refleksejä selviytyäksesi. KERÄÄ TÄHTIÄ JA AVAA UUSIA PALLOJA. Otteluiden aikana kerätyillä tähdillä voi ostaa uusia palloja kaupasta, jolloin voit mukauttaa pelikokemustasi pyrkiessäsi rikkomaan omia ennätyksiäsi. Valmistaudu nopeatempoiseen ja koukuttavaan arcade-haasteeseen, jossa on painovoimaa, esteitä, refleksejä ja selviytymistä. Kuinka kauan pystyt selviytymään?