1964 Operation Velvet Twins
Pelaat salaisena agenttina, Mike Rogersina, jonka tehtävänä on jäljittää ja vangita vain nimellä Velvet Twins tunnetut etsintäkuulutetut terroristit. 1960-luvulle sijoittuvassa pelissä taistelet unohtumattomien kenttien läpi neonvaloista välkkyvässä Las Vegasissa, karussa Chinatownissa ja hylätyissä tehtaissa, aina villissä lännen kylässä käytävään tulitaisteluun asti! Hän pystyy nujertamaan vihollisia paljain käsin, mutta kun tilanne käy vakavaksi, hän tarttuu mihin tahansa saatavilla olevaan aseeseen. Hän voi käyttää pistooleja, miekkoja, pesäpallomailoja ja jopa konepistoolia. 1964: Operation Velvet Twins tarjoaa aitoa retroviihdettä ilman turhaa täytettä – tiukkaa pelattavuutta, räjähtävää toimintaa ja tunnistettavan 8-bittisen tunnelman. Ominaisuudet * Pelaa Mike Rogersina, salaisena agenttina! * Murskaa tiesi vihollisaaltojen läpi nyrkeilläsi! * Poimi tuliaset käyttöösi, kun tehtävä käy intensiiviseksi! * Käytä monipuolisia lähitaisteluaseita: miekkoja, mailoja, laatikoita ja paljon muuta! * Voita 8 omalaatuista pomoa! * Taistele seitsemässä ainutlaatuisessa ympäristössä! * Retrohenkinen grafiikka ja musiikki aidossa 8-bittisessä tyylissä! * Kerää dollareita käyttääksesi niitä tehosteisiin tai säästääksesi pistemäärääsi varten!