Ravva and the Phantom Library
Kutsu maagisten kumppaneittesi voimat hallitsemaan kummittelun täyteisiä kirjamaailmoja ja löydä tie kotiin! Hyppää nuoren kutsujaoppipojan Ravvan saappaisiin ja kutsu neljä ainutlaatuista kumppania, kun yrität paeta painajaismaisesta Phantom Library -kirjastosta! Tässä retrohenkisessä sivuttaisvieritettävässä tasohyppelyssä pääset sukeltamaan kummittelevien kirjojen maailmaan missä tahansa valitsemassasi järjestyksessä ja tehtäväsi on päihittää jokaisen kirjan mestari ennen kuin otat mittaa koko kirjastoa hallitsevasta henkilöstä. Voit myös palata uudelleen jo voittamiisi kirjoihin löytääksesi niistä uusia salaisuuksia ja suorittaaksesi kenttiä päävihollisen jo päihitettyäsi – näin kaikkein onnistuneimmat kutsujat voivat löytää jopa uusia erikoisloppuja! 8-bittisten genren klassikoiden inspiroima Ravva and the Phantom Library yhdistää älykkään tasosuunnittelun eloisaan pikselitaiteeseen ja tarkkaan pelimekaniikkaan tehdäkseen kunniaa ispiraationsa lähteille samalla, kun se tarjoaa pelaajilleen uuden ja tuoreen pelikokemuksen. Ihastuttavat hahmot, sujuva animaatio ja aivoja kutkuttavat pulmat täyttävät 7 haastavaa kenttää! Valitse 3 vaikeusasetuksesta mukauttaaksesi kokemustasi.