Minishoot' Adventures
Lennä ihastuttavaan käsinlaadittuun maailmaan ja lähde seikkailuun, jossa sekoittuvat avoimen maailman tutkiminen sekä napakka kahden sauvan räiskintätoiminta. Taistele tiesi halki kirkkaan ylämaailman syvimpiin luoliin, parantele alustasi ja päihitä luolastojen pomoja pelastaaksesi ystäväsi! VALITSEMATON ON PALANNUT... Hänen kätyrinsä ovat nousseet alamaailmasta, kyläsi on raunioina, ja kaikki ystäväsi on vangittu turmeltuneeseen kristalliin... Lähde matkalle pelastamaan maailma tässä luoteja viuhuvassa seikkailussa, joka syntyi halustamme yhdistää avoimen tutkimisen ilo ylhäältä kuvatun räiskinnän mehukkaaseen pelituntumaan. TIIVISTÄ TAISTELUA Ohjaa nopeaa ja herkästi reagoivaa avaruusalusta ja raivaa tiesi läpi käsin laadittujen kohtaamisten kristallinkirkkaan visuaalisen tyylin ja mehukkaan pelituntuman siivittämänä. Voita pomovastukset intensiivisissä Bullet Hell -taisteluissa – vaikeustasovaihtoehdot varmistavat haasteellisuuden sekä ensikertalaisille että kokeneille veteraaneille. MATKAA OMILLASI Sukella täysin käsin luotuun maailmaan, joka on täynnä toisiinsa kytkeytyviä polkuja. Tutki sitä omaan tahtiisi. Vehreät luolastot, muinaiset temppelit ja uponneet kaupungit odottavat sinua ainutlaatuisine aarteineen, haasteineen ja salaisuuksineen. PALAUTA VARASTETUT VOIMAT Alkuvoimien löytäminen parantaa taistelu- ja tutkimuskykyjäsi samalla, kun kartta laajenee vähitellen uusien reittien avautuessa ja oikopolkujen paljastuessa. PARANTELE ALUSTASI Päivitä alustasi nousemalla tasoja, löytämällä erilaisia esineitä ja ostamalla varusteita. Älä unohda pelastaa suloisia ystäviäsi – jokainen heistä auttaa sinua omalla tavallaan! SINUA VARTEN TEHTY PELI Pidätpä sitten rennosta tutkimisesta tai rankasta Bullet Hell -toiminnasta, pelimme sopii juuri sinulle, sillä se sisältää kolme vaikeusastevaihtoehtoa, tähtäysavustimen, automaattitulituksen ja muita saavutettavuusasetuksia.