Color Puzzle Match
Color Puzzle Match on hauska väri- ja logiikkapulmapeli, joka haastaa sinut toistamaan kuvioita strategisilla liikkeillä. Napsauta värillisiä painikkeita vaihtaaksesi rivejä ja sarakkeita, yhdistääksesi jokaisen palikan oikein ja löytääksesi ratkaisun jokaisella tasolla. TESTAA LOGIIKKAASI JA HALLITSE JOKAINEN KUVIO. Tarkkaile kuviota, mieti ennen jokaista siirtoa ja löydä ihanteellinen sarja ruudukon täyttämiseksi. YHDISTÄ VÄRIT JA RATKAISE PALAPELI. Jokainen painike vaihtaa riviä tai saraketta, mikä luo haasteita, jotka vaativat huomiota, strategiaa ja päättelykykyä. RATKAISE KAIKKI TASOT JA YLITÄ RAJOSI. Color Puzzle Match yhdistää väripulman, palapelin, palikan yhdistämisen ja henkisen haasteen kokemuksessa, joka on helppo oppia ja vaikea hallita. Etene tasojen läpi, ratkaise yhä monimutkaisempia kuvioita ja todista, että pystyt suorittamaan kaikki haasteet.