Startup Company Console Edition
Yrityksesi menestys riippuu kyvystäsi ylläpitää ja hallita verkkosivustoa. Sinun on kehitettävä ja parannettava ominaisuuksia ja samalla lisättävä hosting-kapasiteettia ja toteutettava markkinointikampanjoita. Kaupunki tarjoaa sinulle kaikenkokoisia ja -muotoisia toimistoja. On sinun tehtäväsi valita sopivin. Sinun tehtäväsi on järjestää ja sisustaa toimisto ja pitää samalla työntekijät tyytyväisinä. Työntekijäsi ovat tärkeä osa menestystäsi. Kun kasvat, sinun on jatkettava uusien työntekijöiden rekrytointia. Ajan myötä työntekijäsi alkavat vaatia sinulta ja yritykseltäsi enemmän. Sinun tehtäväsi on pitää heidät tyytyväisinä, ennen kuin kilpailijasi lähettävät heille työtarjouksen, josta he eivät voi kieltäytyä! Verkkosivustoa ei ole ilman vakaita ja luotettavia palvelimia. Kun verkkosivustosi houkuttelee enemmän liikennettä, sinun on siirryttävä virtuaalipalvelimista omaan, täysin varusteltuun hosting-keskukseen. Tavoite on ilmeinen: tule alan suurimmaksi verkkosivustoksi. On sinusta kiinni, haluatko ostaa ja sulauttaa kilpailijasi vai päihittää heidät, kunnes he menettävät toimintansa!