Riders Republic Standard Edition
Käynnistämiesi pelien julkaisijat saavat käyttöoikeuden Xbox-profiilitietoihiisi ja siihen liittyviin tietoihin pelaamisen aikana.
MASSIIVISIA MONINPELIKISOJA JA ALATI KEHITTYVÄ SISÄLTÖ Taistele tiesi maaliviivalle nopeimmin jopa yli 50 pelaajan kisoissa. Uusien kausitapahtumien, urheilulajien ja haasteiden ansiosta Republic kehittyy koko ajan. Voit hypätä mukaan pelaamaan noutoajoja, temppukisoja tai rentoja porukka-ajoja. Uusia syitä hypätä mukaan menoon, paahtaa täysillä ja pistää massiivisen moninpelin leikkikenttä rullalle on tarjolla aina! TUTKI SAUMATONTA JA ELÄVÄÄ AVOINTA MAAILMAA Voit vaihtaa lennosta moottoripyörän, suksien, lumilaudan tai siipipuvun välillä, kun kiidät läpi laajan maailman, josta löytyy niin urbaaneja katuja kuin ikonisia Yhdysvaltojen kansallispuistoja, kuten Yosemite, Zion, Bryce Canyon, Yellowstone ja Grand Canyon. MUKAUTA PELIHAHMOASI Pelissä on laaja valikoima avattavia ulkoasutuotteita ikonisten merkkien varusteista legendaarisiin katuvaatteisiin. Voit siis rakentaa oman tyylisi mukaisen ulkoasun rinteiden ja polkujen dominointia varten.