Monster Prom: XXL
On vain kolme viikkoa tanssiaisiin, sinulla ei vielä ole partneria… ja olet hirviö. Mutta ei hätää, koulussasi kaikki muutkin ovat! Tämä on alkuasetelma Monster Prom: XXL -pelin maailmaan. Se on lisäsisällöllä täytetty versio Monster Promista, 1–4 pelaajan kilpailullisesta deittisimulaattorista, joka jättää sinut miettimään: en tiennytkään, että tykkään tästä! Kaikki sisältö Monster Prom: XXL sisältää sekä Second Term -DLC:n että kaiken peliin julkaistun kausisisällön. Tutustu uusiin hahmoihin, uusiin tehtäviin, salaisiin loppuihin ja lukuisiin tapoihin tutkia ihastuneen lukiomonsterin elämää! Kilpailullinen deittisimulaattori Mikään ei saa sydäntä pamppailemaan niin kuin pieni kilpailu. Iske silmäsi yhteen söpöliineistä, mutta jos romanttinen makusi vastaa ystäviesi makua, valmistaudu tiukkaan kilpailuun. Sohvamoninpeli yhdestä neljään pelaajalle Pelaa itseksesi, puolison kanssa tai parhaiden ystäviesi kanssa. Helppo aloittaa ja pelata Oppimista ei vaadita, valmistaudu vain siihen, että sydäntä voi riipiä. Satoja tapahtumia ja ainutlaatuisia esineitä Kohoa lukion suosiotaulukossa ottamalla osaa satoihin tapahtumiin, jotka jakautuvat tilanteisiin, joilla voi olla toistatuhatta lopputulosta. Kun peli kovenee, käväise kaupassa ja hae ainutlaatuisia esineitä, joista voi olla hyötyä, kun kohtaat tulevan tanssiaispartnerisi. Hahmoihin on helppo rakastua Käsillä on kahdeksan täysin rakastettavaa luokkakaveria, tapaa heitä, valitse joku, tutustu ja selvitä, mistä he pitävät. Fantastisen hauska Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, paitsi ehkä itsensä ottaminen liian vakavasti. Cory O’Brien, Maggie Herskowitz ja Julián Quijano ovat kirjoittaneet Monster Promin eriskummallisen, postmodernin huumorin, joka pilkkaa kaikkia aiheita, myös itseään. Upea taide Tylsyys ei iske koskaan, kun tutkit kauniisti luotua maailmaa ja Arthur Tienin piirtämiä hahmoja. Valinnanvapaus Monster Promin pelikokemukseen ei vaikuta sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen, sillä rakkauden löytäminen itsessään on riittävän hankalaa.