Pool Cleaning Simulator
Pool Cleaning Simulator on PowerWash Simulatorin kaltainen siivouspeli, jossa käytät erilaisia työkaluja muuttaaksesi likaiset altaat kimmeltävän puhtaiksi. Peli jäljittelee koko prosessin altaiden puhdistamisesta, hinkkaamisesta ja ylläpidosta aina ylellisistä takapihan keitaista yhteisön uimahalleihin. Ota virtuaalisen allaspuhdistajan rooli ja haasta itsesi muuttamaan likaiset, laiminlyödyt altaat säihkyviksi rentoutumiskeitaiksi. Realistinen simulaatio Sukella kaikkein autenttisimpaan allaspuhdistuskokemukseen, jossa on aito veden fysiikka ja todentuntuiset siivousvälineet. Monipuoliset ympäristöt Kohtaa laaja valikoima erilaisia altaita, joista jokainen tarjoaa omat ainutlaatuiset haasteensa. Asuinalueiden altaista, jotka ympäröivät vehreät puutarhat, aina suuriin kaupallisiin altaihin – jokainen tilanne on uusi seikkailu. Dynaaminen sää Suorita puhdistustehtäviä vaihtelevissa sääolosuhteissa, paahtavasta auringosta lempeään sateeseen, mikä lisää realismia ja haastetta. (lisätty pian varhaisen pääsyn julkaisun jälkeen) Päivitykset ja eteneminen Edetessäsi avaat uusia työkaluja ja varusteita, jotka parantavat tehokkuuttasi ja taitoasi erityisenä allaspuhdistajana. Rentouttava pelattavuus Nauti rauhoittavasta pelikokemuksesta, joka yhdistää meditatiiviset toiminnot saavutuksen tunteeseen samalla kun näet likaiset altaat muuttuvan kirkkaiksi ja siisteiksi keitaiksi.