Fallout: New Vegas Ultimate Edition
Tervetuloa takaisin New Vegasiin Bethesda Softworksin Ultimate Edition -version myötä saat mahdollisuuden tuplata hauskan hankkimalla kaikenkattavan New Vegas -paketin. Nyt voit saada ensimmäistä kertaa yhdessä paketissa kaikki Fallout: New Vegas -sisällöt, mukaan lukien seuraavat ylistetyt lisäosat: Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues ja Lonesome Road. Lisäksi saat käyttöösi viimeisimpien lisäosapakettien uusimmat uniikit aseet, panostyypit ja reseptit: Courier’s Stash ja Gun Runners Arsenal. Olitpa sitten Mojaven aavikkoa jo tovin kolunnut konkari tai ensikertalainen, huomaat pian että joutomaassa on enemmän ystäviä ja vihamiehiä, enemmän seurauksia teoillesi ja enemmän tilaisuuksia hankkia mainetta tai pahamaineisuutta eri puolilla Joutomaata. Valintasi merkitsevät entistä enemmän selviytymisesi kannalta. – Joutomaan tuolla puolen: New Vegasin maailma on entistä laajempi. Jokainen erillinen alue pitää sisällään uusia haarautuvia tehtäviä, ainutlaatuisia ihmisiä ja uusia tapoja esittää New Vegasin alkuasukkaiden pelastajaa tai hylkiötä. – Uusia leikkikaluja: Jokainen lisäosapaketti kasvattaa jo valmiiksi käytössäsi olevaa mittavaa asearsenaalia. Suositpa sitten lähitaistelua tai kaukaa ampumista, Two-Step Goodbyen (ainutlaatuiset ballistiset hanskat) ja Sleepytimen (kätevä 10 mm:n konepistooli) kaltaiset aseet antavat sisäiselle sodanlietsojallesi mahdollisuuden näyttää, miten paljon muskeleissasi riittää ruutia. – Kasvuvaraa: Jokainen neljästä päälisäosapaketista nostaa tasokattoa viidellä tasolla aina tasolle 50 asti. – Dead Money: Sinut on houkuteltu Sierra Madren kasinoksi naamioituun ansaan, jossa osallistut suurten panosten peliin ja joudut toimimaan yhdessä kolmen muun kadonneen sielun kanssa, jos mielit selvitä hengissä. – Honest Hearts: Tutkimusretki Utahin Zionin kansallispuistoon menee kammottavalla tavalla pieleen ja joudut keskelle heimojen välistä sotaa ja newcanaanilaisen lähetyssaarnaajan ja salaperäisen Palavan miehen konfliktia. – Old World Blues: Sinut kuljetetaan Big MT -tutkimuskraatteriin. Siellä sinun on pelastettava Think Tank omilta tiedekokeiluiltaan, jotka ovat karanneet käsistä pahemman kerran. – Lonesome Road: Ulysses, alkuperäinen Courier Six ottaa yhteyttä sinuun ja lupaa kertoa, miksi hän kieltäytyi toimittamasta platinapelimerkkiä Fallout: New Vegasin alussa, mutta vain, jos matkaat viimeisen kerran Dividen petollisiin kanjoneihin.