Pool Cleaning Simulator on siivouspeli, joka muistuttaa PowerWash Simulatoria, jossa käytät erilaisia työkaluja saadaksesi likaiset uima-altaat kiiltämään puhtautta. Peli jäljittelee koko prosessia – puhdistusta, harjausta ja huoltoa – erilaisissa allastyypeissä, ylellisistä takapihoista suuriin julkisiin uimakomplekseihin. Astu virtuaalisen allaspuhdistajan rooliin ja ota haaste vastaan muuttaa likaiset ja laiminlyödyt altaat säihkyviksi rentoutumisen keitaiksi. Pool Cleaning Simulatorin keskeiset ominaisuudet Realistinen simulaatio Uppoudu tähän mennessä autenttisimpaan allaspuhdistuskokemukseen realistisen veden fysiikan ja aidontuntuisten työkalujen ansiosta. Monipuoliset ympäristöt Kohtaa laaja valikoima erilaisia altaita, joista jokainen tarjoaa ainutlaatuisia haasteita. Kotipihojen altaista rehevien puutarhojen keskellä valtaviin kaupallisiin kohteisiin – jokainen tilanne on uusi seikkailu. Rentouttava pelattavuus Nauti rauhoittavasta pelattavuudesta, joka yhdistää meditatiivisen tekemisen ja onnistumisen tunteen, kun likaiset altaat muuttuvat puhtaiksi tiloiksi. Arena Renovationissa otat yhden hengen remonttitiimin roolin, jonka tehtävänä on palauttaa urheilutilat entiseen loistoonsa. Monet niistä ovat rappeutuneet ajan tai laiminlyönnin seurauksena. Älä anna niiden kadota – kääri hihat ja anna niille uusi elämä! Peli tarjoaa monenlaisia tehtäviä, kuten seinien maalausta, lattioiden kunnostusta, rikkinäisten istuinten vaihtoa, sähköjärjestelmien korjausta ja paljon muuta. Lisäksi voit täyttää jokaisen areenan sadoilla erilaisilla esineillä. Jokainen tehtävä vaatii erilaisia taitoja ja työkaluja, joten pelaajien tulee käyttää tietämystään ja kokemustaan arvioidakseen tarpeet oikein ja mukauttaakseen lähestymistapansa. Arena Renovation on mukaansatempaava peli, joka vaatii tarkkuutta, taitoa ja kärsivällisyyttä. Se sopii täydellisesti pelaajille, jotka nauttivat suunnittelusta, remontoinnista ja tilojen kunnostamisesta. Peli tarjoaa lukuisia haasteita, jotka vaativat luovuutta, kädentaitoja ja budjetointia – erinomainen valinta niille, jotka haluavat yhdistää viihteen ja käytännön taidot.