Pets Survivors
Torju hirviöiden hyökkäykset koirana, kissana, kanana ja muina avattavina pörröisinä tai höyhenpeitteisinä ystävinä! Kotieläimet villiintyvät rogue-tyylisessä areena-ampumataistelupelissä, jossa selviytyminen on ainoa tärkeä asia! Valitse yksi 14 pelattavasta lemmikistä, joista jokaisella on ainutlaatuiset taidot ja tilastot, kun ne kohtaavat laumoittain fantasiahirviöitä, kuten limoja, kivijättiläisiä, ylisuuria ötököitä, lihansyöjäkasveja ja muita ylhäältä kuvatussa retrotyylisessä pikselitaidetyylissä. Valitse viisaasti tusinan aloitusaseen joukosta ja valitse sitten taso avaamistasi alueista. Taistele vihollisaaltoja vastaan ja pidä samalla strategisesti etäisyyttä vaaraan. Nouse ylemmälle tasolle ja valitse päivityksiä taistelun aikana valmistautuaksesi ison pomon kanssa tapahtuvaan yhteenottoon. Jos onnistut, keräämiesi kolikoiden avulla voit ostaa pysyviä etuja ja sekoittaa pakkaa eduksesi seuraavaa taistelua varten!