Arrow Sprint
Ohjaa nuolta, väistele seiniä ja testaa refleksisi loputtomassa kilpailussa. Arrow Sprintissä jokainen liike vaatii tarkkuutta, nopeutta ja keskittymistä haasteen kasvaessa asteittain. VÄISTELE MUURIÄ JA JUOKSE NIIN PITKÄÄN KUIN MAHDOLLISUUS. Liikuta nuolta polkua pitkin, vältä esteitä ja selviydy niin kauan kuin mahdollista. Mitä pidemmälle etenet, sitä nopeammaksi toiminta muuttuu ja sitä vaikeammiksi haasteet muuttuvat. RIKKO ENNÄTYKSESI JA SAAVUTA KORKEIN PISTE. Kohtaa arcade-refleksikilpailu, haasta omat rajasi ja yritä rikkoa paras pistemääräsi jokaisessa ottelussa. KERÄÄ JALOKIVIÄ JA AVAA UUSIA ESINEITÄ. Kerää jalokiviä otteluiden aikana ja käytä palkintojasi avataksesi uusia esineitä kaupassa. Pelaa, kehitä kokoelmaasi ja palaa takaisin yrittämään entistä korkeampaa pistemäärää. Arrow Sprint on toiminnan, nopeuden ja nopeiden refleksien arcade-peli, joka sopii täydellisesti nopeisiin ja haastaviin otteluihin. Kuinka kauan pystyt selviytymään?