Asteroid Strike
Astu avaruustaisteluun ja kohtaa intensiivinen taistelu asteroideja ja vihollisaluksia vastaan. Ohjaa alustasi tarkasti, hallitse inertiaa, ammu tauotta ja selviydy niin kauan kuin mahdollista saavuttaaksesi jatkuvasti kasvavan pistemäärän. TUHOA ASTEROIDEJA JA VIHOLLISEN ALUKSET! Kohtaa vaaroja joka puolelta, tähtää laukauksesi ja ammu tiesi läpi räjähdysten ja avaruusromun. HALLITSE INERTIA JA HALLITSE ALUKSESI! Käänny, kiihdytä ja muuta lentorataa välttääksesi esteet ja säilyttääksesi hallinnan taistelun aikana. SELVIYDY JA RIKKO ENNÄTYKSESI! Testaa refleksisi nopeatempoisessa avaruuskolikkopelissä, jossa on ammuntaa, asteroideja, vihollisaluksia ja vaikeustaso kasvaa.