Golf With Your Friends (Windows Version)
Golfkaverit ovat niitä parhaita kavereita, ainakin Golf With Friendsissä. Säännöt ovat tosin vapaamuotoiset, kun lähdet valloittamaan ratoja nopeatempoisessa ja jännittävässä, yhtä aikaa pelattavassa minigolfissa jopa 12 kaverin kesken! Avainominaisuudet: 12 pelaajan moninpeli. Swingin kannattaa olla kunnossa, kun lähdet viivalle verkkomoninpeliin 11 muun golffarin kanssa. Teemaradat. Pistä mailalla koreasti erilaisilla teemaradoilla. Merirosvolaivalla kannattaa olla tarkkana, ettei käteesi tartu puumailan sijasta puujalka, matoradalla pääset keskelle matosotaa ja muinaisteemaisella radalla kannattaa tähdätä albatrossiin. Tehostukset. Hoida tasoitus kuntoon nappaamalla kaverisi pallo hunaja-ansaan, jäädyttämällä se tai muuttamalla se kuutioksi. Kolme pelitilaa. Puttaile klassisen minigolfin parissa, yritä lyödä pallo koriin tai vaihda reikä jääkiekkomaaliin. Mukautuksia. Valloita väylät tyylillä pukemalla pallosi svingaavan tyylikkäisiin hattuihin ja kellukkeisiin tai vaihtamalla sen liikejälkeä!