Splash of Color: Complete Edition
Kokoa kirkkaita, värikkäitä kuvia vaihtamalla paloja paikoiltaan ja ratkaisemalla vauhdikkaita pulmia. Katso, kuinka kuviot muuttuvat, värit loksahtavat paikoilleen ja kuvat paljastuvat vähitellen pelin edetessä. Hyppää mukaan, vaihda muutama pala paikoiltaan ja katso, kuinka värit yhdistyvät. Ominaisuudet: - 184 erikokoista pulmaa ratkaistavaksi - Yksinkertainen ja tyydyttävä palojenvaihtomekanismi. - Vauhdikas ja värikäs ulkoasu! Katso, kuinka värit loksahtavat paikoilleen!