SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris Premium Pass
Jatka Kiriton seikkailua Underworldissa SWORD ART ONLINE Alicization Lycorisin Premium Passilla. Premium Pass koostuu kahdesta suuresta sisältöpaketista. Sisältö: – uusia skenaarioita – uusia aseita – uusia loppuvastustajia – uusia kenttiä – uusia välinäytöksiä – Premium Pass -bonusasu. Koe jälleen lujat siteet, jotka yhdistävät Kiritoa, Eugeoa ja heidän ystäviään!