Lil Gator Game: In the Dark
Maailma kasvoi juuri huomattavasti suuremmaksi tälle Lil Gatorille! Tehkää tietä Lil Gator Game: In the Darkille. Lil Gator on palannut mukanaan täysin uusi SUURI DLC pelilaajennus, mikä tuplaa Lil Gator Gamen koon. Tässä hurmaavassa DLC’ssä huomaat, että uudet seikkailut ja ystävät ovat pintaa syvemmällä, kirjaimellisesti! Valmistaudu kaivautumaan hauskuuteen ja hoksaamaan, että olet juuri siellä minne kuulut! Tämä SUURI DLC on ääriään myöten täynnä samaa lumoa ja huumoria, jota rakastit Lil Gator Game’ssa. Jokaisessa luolassa ja halkeamassa piileskelee ystävä tässä UUDESSA, SUURESSA MAANALAISESSA SEIKKAILUSSA! Loistava lokaatio Luolaston löytäminen on helppoa: seuraa vain nenääsi. Peruspelin aloitussaarella törmäät pieneen sisäänkäyntiin, joka on ollut samaisessa paikassa koko ajan ja joka johtaa sinut maan alle. Kiertele ympäri kaunista luolastoverkostoa, jossa valotikut valaisevat tiesi ja kotoisat tunnelit pitävät sisällään piilotettuja nurkkia ja koloja täynnä söpöjä otuksia, salaisia aarteita ja lepopaikkoja, joissa rentoutua ja nauttia rauhallisesta ilmapiiristä. Uusia ystäviä löydettäväksi Matkoillasi tapaat joukon täysin uusia kavereita! Muista kuitenkin, että uusien ystävien tapaaminen ei ole aina helppoa, joskus sinun täytyy suorittaa ensiksi tehtävä tai kaksi! Kohtaa leikkimieliset vastustajasi Yllättävänä juonenkäänteenä, Lil Gator tulee kamppailemaan teini-ikäisiä kiusantekijöitä vastaan, jotka ovat tunkeutuneet luolastoon häiritäkseen sinun ja ystäviesi harmitonta hauskanpitoa. Pystyykö Gator käyttämään horjumatonta optimismiaan ja tuomaan angstiset nuoret puolelleen ja kuka oikein onkaan heidän johtajansa? Aika täysin uusille varusteille Tämä DLC pitää sisällään kaikenlaisia uusia leluja joilla leikkiä, mukaan lukien ennennäkemättömiä tavaratyyppejä. Lil Gator osaa nyt kaksoishypätä tiensä läpi kanjonien and iskeä pahvipahiksia ylhäältä käsin apunaan voimistelunauha. Lähde uudelle perheystävälliselle hauskalle löytöretkelle tässä leppoisassa lopetuksessa Lil Gatorin eeppiseen seikkailuun.