ChromaGun
Tervetuloa ChromaTecin laboratorioon. Olet täällä kokeilemassa uusinta, huippuluokan väriteknologiaamme: ChromaGunia (patenttia haetaan)! Käytä sitä apuna ratkaistaksesi tarkkaan suunniteltuja koehuoneitamme. Perusajatus on yhtä yksinkertainen kuin sen soveltaminen on monimutkaista: Poistu koehuoneesta oven kautta. Pidä silmällä huoneista vastuussa olevia WorkerDroideja. Emme kutsuisi niitä täysin ihmisystävällisiksi. Käytä ChromaGunia seinien sekä WorkerDroidien värjäämiseen edetäksesi koehuoneissa. Värilliset seinät vetävät puoleensa saman värisiä WorkerDroideja. Käytä tätä mekaniikkaa avuksesi, päästäksesi koehuoneiden ovesta ulos. Jotkut ovet ovat vaikeampia ne voit avata vain kytkimestä, ja ovi sulkeutuu heti kun kytkintä ei pidetä alhaalla. Jos kaikki tämä ei kärventänyt aivojasi, onneksi olkoon! Olet täydellinen ehdokas koehuoneitamme varten. Pidemmittä puheitta, tervetuloa ja lykkyä!