Borderlands: The Handsome Collection
Tämä paketti sisältyy Borderlands Collection: Pandora's Box -versioon! Paranneltu Xbox One X:lle, 4K Ultra HD- ja HDR-tuki.* Borderlands: The Handsome Collection on mahtava Borderlands-kokoelma, joka sisältää Borderlands 2- ja Borderlands The Pre-Sequel -pelien lopulliset versiot varta vasten uuden sukupolven konsoleille luotuina. Todista sulavinta toimintaa ja parhaimmat grafiikat, jota on nähty missään pelikonsolien Borderlands-pelissä. Pelaa ensimmäistä kertaa sarjan historiassa neljän pelaajan peliä jaetulta ruudulta upeilla HD-grafiikoilla. Koe koko Handsome Jack -saaga (mukaan lukien kaikki lisäsisältö*) hänen vauraista alkupäivistään aina hänen egomaanisen diktatuurinsa huipulle saakka. Jatka seikkailua siirtämällä vanhat Xbox 360 -tallennuksesi Xbox One -konsolille uuden Cross-Save-toiminnon avulla. BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION sisältö: - kaksi kriitikkojen ylistämää BORDERLANDS-peliä yhdessä paketissa - kaikki lisäsisältö, sadoittain lisäpelitunteja uskomattomaan hintaan* - jopa neljän pelaajan yhteistyöpeli, sekä verkossa että paikallisesti - päivitetty NELJÄN PELAAJAN JAETUN RUUDUN PELI sohvapelaamista varten - siirrä edellisen sukupolven konsoleiden tallenteet ja jatka siitä mihin olit jäänyt. * Sisältää kaiken ladattavan Borderlands 2- ja Borderlands: The Pre-Sequel -sisällön, joka oli saatavilla 24. maaliskuuta 2015. *Maksuttomat Ultra HD -tekstuuripaketit ladattavissa digitaalisesta kaupasta.