850 kultaa
Käytä kultaa valmistautuaksesi taisteluun! Osta tämä paketti ja saat 850 kultaa, jota voit käyttää premium-vaunuihin, korkea-arvoisiin komentajiin, premium-tiliin ja moneen muuhun.