7,200 Premier Pack - Rainbow Six Siege
7 200 R6 Crediittiä, ainutlaatuinen aseulkoasu ja seitsemän päivän Renown-tehoste samaan hintaan kuin normaali 7 200 R6-krediitin pakkaus. R6 Crediitit ovat pelinsisäistä valuuttaa, jota voi käyttää Tom Clancy’s Rainbow Six Siege ‑pelissä. Niillä voi ostaa pelinsisäisiä tuotteita, kuten Premium Battle Passin, uusia operaattoreita ja ulkoasutuotteita esimerkiksi aseisiin ja operaatteille, ja joita voi vaihtaa myös Marketplacen tuotteisiin.