7 Days to Die
Brutaalin armottomaan, epäkuolleita kuhisevaan, maailmanlopun jälkeiseen aikaan sijoittuva 7 Days to Die on avoimen pelimaailman peli, joka on ainutlaatuinen yhdistelmä räiskintä-, selviytymiskauhu-, torninpuolustus- ja roolipelejä. Se tarjoaa taistelua, tuotteiden valmistamista, ryöstelyä, louhintaa, tutkimusmatkailua ja hahmonkehitystä tavalla, jollaista ei ole ennen nähty selviytymispelien saralla. Tutki – Laajat, ainutlaatuiset ja rikkaat ympäristöt antavat vapauden pelata peliä haluamallasi tavalla. Valmista – Valmista ja korjaa aseita, vaatteita, haarniskoja, työkaluja, kulkuneuvoja ja muuta. Rakenna – Valtaa rauniot tai rakenna tyhjästä. Suunnittele linnakkeeseesi ansoja ja puolustusasemia epäkuolleiden varalle - maailma on täysin tuhottavissa ja muokattavissa. Tee yhteistyötä tai kilpaile – Voit pelata kaksinpeliä jaetulla ruudulla ja verkkopeliä jopa neljän pelaajan kanssa, pelimuodoissa pelaaja vastaan pelaaja, selviytyminen yhteistyöpelinä tai luova yhteistyöpeli. Luo – Vapauta luovuutesi ja rakenna maailmasi omin avuin tai ystävien kanssa. Luovassa pelimuodossa käytettävissäsi on lähes 400 pelinsisäistä esinettä ja 1200 ainutlaatuista rakennuspalikkaa. Kehity – Kasvata taitojasi lukuisissa aktiivisissa ja passiivisissa kyvyissä. 7 Days to Die on ainoa selviytymisroolipeli, jossa on lähes 50 monitasoista kykyä ja lisäetuja. Nopeiden yhteys edellä 192 Kb suositellaan verkkopelaamiseen.