7 Days to Die - Action Pack
Kustomoi hahmoasi kahdeksan eri toiminta-aiheisen hahmoskinin avulla! Tarjolla epäkuolleiden rökittämiseen ovat Angel, Butch, Hunter, Kane, Mia, Rose, Stone ja Vladimir!