7 200 Premier Pack – Rainbow Six Siege
Paketin sisältö: – 7 200 R6 Crediittiä – ainutlaatuinen Masterpiece-aseulkoasu, joka lisää aseeseen näyttäviä 3D-tehosteita ja mukautetut uudelleenlataus- ja tarkistusanimaatiot – seitsemän päivän Renown-tehoste Tarjous on saatavana vain rajoitetun ajan, joten älä heitä tilaisuutta hukkaan! R6 Crediitit ovat pelinsisäistä valuuttaa, jota voi käyttää Tom Clancy’s Rainbow Six Siege ‑pelissä. Niillä voi ostaa pelinsisäisiä tuotteita, kuten Premium Battle Passin, uusia operaattoreita ja ulkoasutuotteita, kuten aseiden ja operaattoreiden skinejä.