7 200 Premier Pack – Rainbow Six Siege
Hanki 7 200 R6 Crediittiä, seitsemän päivän Renown-tehoste ja ainutlaatuinen Masterpiece-aseulkoasu, joka lisää aseeseen näyttäviä 3D-tehosteita ja mukautetun uudelleenlatausgrafiikan. Tämä paketti on tarjolla vain kauden loppuun asti, joten älä heitä tilaisuutta hukkaan! R6 Crediitit ovat pelinsisäistä valuuttaa, jota voi käyttää Tom Clancy’s Rainbow Six Siege ‑pelissä. Niillä voi ostaa pelinsisäisiä tuotteita, kuten Premium Battle Passin, uusia operaattoreita ja ulkoasutuotteita esimerkiksi aseisiin ja operaattoreille, ja niillä voi myös käydä kauppaa Marketplacessa.