500 Raider Tokens
Raider Token -rahakkeet ovat ARC Raiders -pelin sisäistä valuuttaa, jolla pelaajat voivat hankkia Raider-pakkoja, esinepaketteja tai muita kosmeettisia esineitä (kuten asuja, reppuja, riipuksia, emoteja, Scrappy-asuja jne.)