3on3 FreeStyle – Nathan Character Pack
Sytytä intohimosi koripalloon uudelleen! Tapaa Re:Union-tiimin johtaja Nathan! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Nathan - Kultakorttilippu x 5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, Nathan vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin. *Ostessasi et voi ostaa Nathan Efficient/Legendary Pack DLC:tä.