3on3 FreeStyle – Blair Character Pack
Mikä ihana, jalo nainen hovissa! Tapaa Blair ja koe hänen tyylikäs koripallopeli! Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Blair - Kultakorttilippu x 5 *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/kertakäyttöisiä pelin sisäisiä tuotteita, joita ei voi noutaa. *Paketti menee oston yhteydessä viestilaatikkoon. *Jos omistat Character Passin, Blair vaihdetaan 50 pisteeseen, kun avaat paketin.