3on3 FreeStyle - Beginner Starter Kit
"Uusi peli? Aloittelijan aloituspaketti auttaa sinua pääsemään alkuun luottavaisin mielin! Täynnä välttämättömiä tavaroita varhaisen edistymisen edistämiseksi! Tämä paketti sisältää: - 2016 JIP YE -kopio - 10 000 kolikkoa - Väliaikainen kykykorttilippu (7D) **Tämän lahjapaketin voi ladata vain rajoitetun ajan. Joten älä missaa!"