3on3 FreeStyle - 30-Day Point Pass
Nauti päivittäin 10 pistettä 30 päivän ajan! Tutustu 30 päivän pistepassimme nyt! * Ostaessasi saat passin, joka antaa sinulle päivittäin 10 pistettä 30 päivän ajan. *Voit ostaa pistepassin useita kertoja. Kaksoisostoksen yhteydessä passin voimassaoloaikaa pidennetään. Päällekkäistä palkintoa ei lähetetä. *Tätä DLC:tä ei palauteta, koska saat VC:n heti oston jälkeen.