2017 KTM 125 SX
Käynnistäkää moottorit! Osta KTMn kaksitahtinen 125 SX -moottoripyörä ja nauti aidosta maastoajokokemuksesta! Saatat olla ostanut tämän ladattavan sisällön erikseen tai osana pakettia.