10tons Cyberpunk Bundle
JYDGE: Aseista JYDGEsi. Matkaa Edenbyrggiin. Selviä ulos hengissä. JYDGE on laillisen armoton ylhäältäpäin kuvattu räiskintäpeli, jossa pääset rakentamaan itsellesi kyberneettisen JYDGE-tuomarin ja kitkemään rehottavan rikollisuuden tulevaisuuden Edenbyrg-suurkaupungista. Neon Chrome: Koe armoton top-down kyberpunkräiskintä ja ammu tiesi vihollisten ja seinien läpi. Päivitä, parantele ja kasvata voimaasi. Tie Overseerin pysäyttämiseksi on erilainen jokaisella kerralla.