10tons Adventure Puzzles Bundle
Sparkle 2: Sparkle 2 on huippuunsa kiillotettu toimintapulmapeli kauniilla grafiikoilla, mahtavilla powerupeilla ja huikealla ääniraidalla. Yhdistä samanväriset kuulat ennen kuin ne putoavat tyhjyyteen ja etsi tiesi hengästyttävän kauniiden seutujen läpi! Azkend 2: Fantastinen seikkailu alkaa! Nauti mahtavasta match-three -pulmapelailusta ja seikkaile huikeassa maanalaisessa maailmassa.