10 Second Ninja X
10 SECOND NINJA X on salamannopea ja älyttömän intensiivinen toimintapeli. Paha Captain Greatbeard on kidnapannut sinut ja vanginnut metsäystäväsi robottiarmeijansa sisälle kuin jokin psykopaatti. Greatbeard ei usko sinun olevan nopein koskaan elänyt ninja – hän on VÄÄRÄSSÄ. Tuhoa jokaisessa kentässä kaikki Greatbeardin robotit korkeintaan kymmenessä sekunnissa. Ole tarpeeksi nopea ansaitaksesi himotun kolmen tähden luokituksen. Taistele läpi 100 kentän, tutki Greatbeardin ilmalaivaa, löydä salaisuuksia, nouse tulostauluilla ja näytä kaikille, millaista on olla NOPEIN, SIISTEIN JA FOKUSRYHMÄN ENITEN HYVÄKSYMÄ SANKARI IKINÄ.