1 000 Rogue Buckia
1 000 Rogue Buck -pelivaluuttaa Rogue Companyyn. Za Rogue Bucks kupisz elementy estetyczne, np. kombinezony, skórki broni i skórki agentów – wszystko, czego trzeba, by dobrze wyglądać podczas ratowania świata!