007 First Light
Seuraa James Bondia nuorena, neuvokkaana ja toisinaan rämäpäisenä alokkaana MI6:n koulutusohjelmassa ja tutustu maailman kuuluisimman vakoojan syntytarinaan. Sankarillisen teon jälkeen nuorelle laivaston jäsenelle, James Bondille, tarjotaan tilaisuutta liittyä vasta elvytettyyn Kaksoisnolla-ohjelmaan. Kun tehtävä entisen agentin pysäyttämiseksi päättyy traagisesti, Jamesin on yhdistettävä voimansa vastentahtoisen opettajansa Greenwayn kanssa paljastaakseen syvän salaliiton ja estääkseen valtion sydäntä uhkaavan vallankaappauksen. OLE 007 Tutustu uuteen erilliseen ja uudelleenkuviteltuun James Bond -syntytarinaan ja tapahtumiin, jotka tekivät tästä uskaliaasta nuoresta sankarista parhaimman MI6-agentin. JÄNNITTÄVÄ VAKOILUSEIKKAILU Suorita tehtäviä henkeäsalpaavissa kohteissa, aja kuuluisilla ajoneuvoilla ja sukella elokuvalliseen seikkailuun jahdatessasi entistä agenttia, joka on aina yhden askeleen edellä. VAKOILUA, OMALLA TYYLILLÄSI Toimi äänettä tai anna paukkua. Tykkäät sitten taistella nyrkein tai tuliasein, käyttää soluttautumisvekottimia tai hämätä tiesi ohi vartijoiden, voit valita täysin oman lähestymistapasi. TERVETULOA MI6-TIEDUSTELUUN Testaa taitojasi ja pelaa suosikkitehtäviäsi uudelleen lisämuokkaimilla nauttiaksesi loputtomasta vakoiluviihteestä!