Magin: The Rat Project Stories
Magin: The Rat Project Stories -pelin tapahtumat sijoittuvat synkkään fantasiamaailmaan, missä taikuus – tai ”kaik’sydän”, joksi sitä kutsutaan – on tärkeä osa maailman asukkaiden intohimoja ja pelkoja. Ohjaa rikollisjärjestön Elester-palkkamurhaajamaagia sekä nuorta Tolenia, joka oppii varsin pian, että hänkin osaa käyttää taikuutta edukseen. Astu aikuiseen makuun tehtyyn maagiseen maailmaan, joka tasapainottelee teollisen vallankumouksen ja täyden sekasorron välillä. Selviydy haasteista, pelaa korttisi oikein ja heittäydy selvittämään kohtalosi tässä tarinavetoisessa seikkailussa. Seikkailupeli - Tutki tunnelmallisia ja salaperäisiä paikkoja ja käsittele niiden eri esineitä. - Taistele hirvittäviä olentoja vastaan ja tutustu monitasoisiin hahmoihin, joista voi tulla ystäviäsi... tai vihamiehiäsi. Taikuusmekaniikka - Hallitse taikuuttasi hyödyntämällä tunteita sekä taisteluissa että paikkoja tutkiessasi. - Hahmosi tunnetila vaikuttaa tarinan kulkuun sekä useisiin eri pelimekaniikkoihin. Haarautuva tarina - Uppoudu kovaan ja karuun fantasiamaailmaan, missä keskiaikainen kulttuuri on törmäyskurssilla taikuudesta voimansa saavien teollisten koneiden ja niiden käyttäjien kanssa. - Seuraa tarinan päähahmoja, kun nämä yrittävät löytää kadotetun toivonsa, ja päätä tarinan lopputulos omilla valinnoillasi. Korttipelimekaniikka - Hallinnoi ja päivitä korttipakkaasi pelin edetessä. - Hanki erikoiskortteja tekemällä erilaisia valintoja ja kukistamalla vihollisia. - Valmista ainutkertaisia, kaksipuolisia taikakortteja, jotka sopivat omaan pelityyliisi.