Train Adventure Bundle
Train Adventure Bundle är ett prisvärt paket med två spel: FARAWAY TRAIN, där du följer spåren av en glömd adlig flicka på ett tåg som aldrig stannar, och NOSTALGIC TRAIN, ett mysterium i det japanska kulturlandskapet där du söker sanningen om de försvunna människorna i ”Natsugiri” och dig själv. ※ Produkterna i detta set kan även köpas separat. Var uppmärksam så att du inte gör dubbelköp. ◆ FARAWAY TRAIN Ett äventyrsspel i förstapersonstema om en resa. Huvudpersonen vaknar upp på ett obekant, gammaldags tåg och får i uppdrag att följa den avsatta kejsarinnan Roxelanas flyktiga liv – kvinnan som ledde världen till undergång med hjälp av det forntida magiska artefaktet ”Himmelsdisken från Nebra”. Ditt uppdrag är att avslöja exakt tid och plats för dess användning. Genom att utforska dolda ledtrådar på tåget måste du räkna ut de avgörande åren i Roxelanas liv. Genom att ange dessa datum vid dörrarna öppnas vägen till nästa vagn. Och vart kommer tåget till slut att nå...? ◆ NOSTALGIC TRAIN NOSTALGIC TRAIN är en vemodig och fantasifull äventyrs- och gångsimulator i förstaperson. Innehåller berättelseläget ”Två flimmer vid resans slut” och ett fritt läge där du kan utforska Natsugiris värld fritt. Ljuset är så starkt att jag knappt kan öppna ögonen. Syrsornas surrande och den fuktiga luften omsluter min kropp. En svag doft av havsbris anas. Jag sitter på en träbänk i en gammal stationsbyggnad. Var är jag? Och vad gjorde jag här...?