Afil GamesPuzles y curiosidades
In Goat Out of Hell, you play as a guardian goat tasked with guiding the souls of pets that ended up in the wrong place after death. Push blocks, place the souls on sacred altars, and fill holes to clear paths across stages filled with lava, marble columns, and tricky traps. With 30 levels spread between the Entrance of Hell and the Temple of Hell, every move demands patience, precision, and strategy. In Collie Call: Farm of Tomorrow, the pasture has gone full sci-fi! Use teleporters, conveyor belts, slippery oil tiles, and sneaky holes to help your overachieving Border Collie guide the flock to safety. Across 30 handcrafted puzzles set in Winter, Halloween, and Spring worlds, each stage brings new gadgets, clever twists, and plenty of challenge. From infernal mazes to futuristic farms, this bundle delivers 60 puzzles packed with creativity, charm, and brain-teasing fun. Two games, endless ways to test your logic!