ZooKeeper
Become a Zoo Keeper, manage and build the zoo of your childhood dreams! Take care of the animals and create ideal conditions for them. Grow your zoo, add extraordinary species and prepare amazing attractions for visitors. ZooKeeper is a low poly game in which the player takes on the role of a zoo owner. Your main task is to manage the zoo to make it as popular as possible! Become the best Zoo Owner and build the greatest Zoo of all time! While creating your dream zoo, you can build structures and objects such as enclosures adapted to a given species of animal, additional attractions for visitors, alleys and decorations. Create biomes for animals. Raise the necessary funds, purchase animal pens and get it organized to open the best zoo in the region. Choose new objects for individual biomes. Create biomes that will match the climate for the rare animals. Look after the animals. Keeping your animals in good health is very important and the success of your zoo depends on it. Don’t forget that each animal requires regular feeding and cleaning up of the enclosure, and if it becomes ill, you should treat it. Do not forget to clean the pen for animals and take care of their good mood through fun! Build a great team of employees. As a leader, you must be aware that your employees are not only a great help for you, but also a great responsibility. You will have to learn to manage your team in all situations and remember to pay their salary on time… Bring back to life long-extinct reptile species and place them in your Zoo. When you become a successful zoo owner, nothing will stop you from achieving even more. Nobody will ever forget a zoo where they can see prehistoric animal species, and you can become the first to provide visitors with such an amazing opportunity.