Zombiotik
The Earth is now a cold wasteland, thanks to the rotten yogurt. Forget all conventions, only surviving counts. Team up with your friends to terminate the epidemics… or all of mankind. Join the action in a battle for survival. Simple, intuitive and addictive, Zombiotik is the tag couch game which will make your living room a meeting place for you and your friends. In a colorful and minimalist universe, 2 to 8 players try to survive as long as possible to the epidemics triggered by a contaminated yogurt cargo by placing walls and barricades on their way. Catched by the undead? Join the horde of zombies you tried to outwit and prevent the other players to win the game! As a human, run with your skinny legs while bolstering your defenses against the infected with upgradable barricades… multi-tasking at it’s best! As a zombie, boost your undead motivation with power ups in your quest for BRAIIIIIIIIIINS With it's simple handling, the game is accessible for the whole family. Inspired by the tag game, you'll experience many frantic poursuits. Simple, intuitive and addictive, Zombiotik is the couch game which will make your living room a meeting place for you and your expert and beginner gamer friends. In a colorful and minimalist universe, 2 to 8 players try to survivre as long as possible to the epidemics triggered by a rotten yogurt cargo by placing walls and barricades on their way. Catched by the undead? Join the horde of zombies you tried to outwit and prevent the other players to win the game! As a human, run with your skinny legs while bolstering your defenses against the infected with upgradable barricades… multi-tasking at it’s best! As a zombie, boost your undead motivation with power ups in your quest for BRAIIIIIIIIIINS With it's simple handling, the game is accessible for the whole family. Inspired by the tag game, you'll experience many frantic poursuits.