Wartales: Starter Edition
New to the world of Wartales? The Starter Edition is your first step into the mercenary life. Discover the harsh lands, try additional content, and get a taste of the many paths, regions and challenges that await. This edition includes: Wartales Wartales is an open world RPG in which you lead a group of mercenaries in their search for wealth across a massive medieval universe. Explore the world, recruit companions, collect bounties and unravel the secrets of the tombs of the ancients! Wartales - Expansion: The Skelmar Invasion Plunge into Ormance, a once-defended county now overrun by the largest invasion in its history. The Skelmars, united for the first time under the cruel High Jarl Sven, chosen by the Gods, have joined forces to raid Edoran in a ruthless quest for its riches and fertile lands. This unprecedented alliance of clans has torn through the region, spreading chaos and ruin in its wake. Wartales - Contract: The Tavern Opens! Manage and expand your own tavern in this management and simulation expansion for Wartales. During your adventures, secure wealth and prestige for your troop. Purchase your initial establishment, select the finest decor for your tavern, hire employees, and craft the optimal menu to satisfy your daily customers. Fight, survive and live to tell the tales.