War Thunder - Puma u14 Bundle
This bundle includes: Puma u14 (Rank 7, Germany) Premium account for 20 days 2500 Golden Eagles The Puma u14 is a premium version of the Puma VTJF, a modern German infantry fighting vehicle developed by the consortium PSM GmbH. The project was launched following the cancellation of the Marder 2 program and was aimed at creating a highly protected, mobile, and technologically advanced next-generation IFV. The unique appearance of this vehicle is inspired by a Puma from the 33rd Mechanized Infantry Battalion (Panzergrenadierbataillon 33) during military exercises conducted in 2022. The vehicle features additional decorative elements — wooden pallets and pieces of fabric attached to the hull — adding variety and individuality to its visual appearance. The Puma is armed with a 30 mm MK30-2/ABM automatic cannon paired with a 5.56 mm coaxial machine gun, and is also equipped with a Spike-LR II launcher operating on the “fire-and-forget” principle. Its ammunition load includes armor-piercing rounds and high-explosive fragmentation shells with programmable airburst detonation. The vehicle is fitted with composite armor, providing a high level of protection for its class while still being capable of speeds of up to 70 km/h. The Puma IFV is equipped with state-of-the-art technology, including a laser warning system, a laser rangefinder, thermal imaging devices for all crew members, and a UAV. Smoke grenades are also available. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles!"