Tesla vs Lovecraft
On the eve of Nikola Tesla's greatest invention, his laboratory is burned down by the inhuman minions of the horror author H.P. Lovecraft. A showdown of epic proportions begins! Chase the monsters, annihilate massive amounts of eldritch abominations, and overcome the madness of the old gods with science and hi-tech weaponry! Features: - Use the Quantum Teleport to zip out of harm's way and travel through solid objects! - Activate the Tesla-Mech battle robot to rip apart even the most hideous abominations! - Attack with shotguns, energy weapons, and scientific marvels such as the X-Ray Blade! - Fight through story mode with bossfights and compete in survival mode online leaderboards! - Blast monsters together in local co-op for 2-4 players!