Teratopia
Rid the land of evil invaders and rescue your friends in this colorful 3D action brawler! Join Tucho in his quest to rescue his friends and liberate the colorfully grotesque lands of Teratopia! Traverse 13 unique zones packed with enemies bent on overtaking your homeland. But fear not! The power of friendship arms you with fellow Teratopians and a diverse set of skills to face a family of red invaders. Immerse yourself in an adventure full of action, and strategize on-the-go to better overcome your foes! Play as either Tucho the brawler, Benito the shooter, or Horacio the trickster, each with their own strengths and skills.